Etichete

, , , , , , , ,

Dormea cuibărită în râșnița mea de piper, cu palma stângă sub obraz și pleoapele întredeschise. Din când în când trăgea dintr-o țigară invizibilă pe care a palmat-o imediat ce am ridicat capacul. Mi-a întins o foaie de dafin cu explicații și indicații:
Sunt o maimuțică introvertă, înfășurată în panglici luxuriante, foste expresii ale texturii mele umane. Port așteptări ascunse în ochiuri de dantelă, sunt înarmată cu amintiri tăioase, așa că ai face bine să nu mă trezești brusc. Am călătorit peste nori și zări, ți-am adus funde colorate și un bagaj de cunoștințe generale (nu le-a aprofundat până la capăt deci nu știu cât sunt de prietenoase). Am lăsat valiza în hol, lângă monumentul Ariciului Necunoscut, are o figură cu trăsături distinse, sper că nu-mi va răscoli printre farduri. Acolo intenționez să-mi stabilesc tabăra de primăvară și să schițez primele linii ale dezvoltării mele personale.
Pe tine te-am ales aleatoriu, admir îndrăzneala cu care ți-ai zugrăvit pereții și m-a atras semaforul de pe balustrada balconului. Cred că am uitat să-mi anunț vizita dar sunt sigură că ai să mă ajuți, vreau să-mi înțeleg dorințele ascunse, în special dorința de a fuma care m-a pus pe drumuri după ce în junglă fumatul a fost interzis.

Mă tot uit la genele ei rimelate, la culorile și florile asortate și nu știu ce să zic.
Imagine Donald Roller Wilson http://www.donaldrollerwilson.com/

