Etichete

, , , , , , ,

Ieri noapte te-am visat și nici în vis nu știam să mă port cu tine. Nu-mi amintesc visul, era ceva legat de gară, un pește marinat, niște străzi prăfuite dintr-un cartier periferic și o casă care nu era nici a mea nici a ta. Nu știam să mă port cu tine și pentru că mă gândeam la asta făceam tot felul de chestii stupide. Dar era ceva care dizolva asta, era un fel de entuziasm de parcă am fi început un joc nou, lipsit de apăsări și ușor de înțeles. Tu erai „Zen” și făceai mereu ceva util și la locul lui. Visul a rămas lipit de mine toată ziua. Bine că nu a fost soare, cu siguranță i-aș fi văzut umbra pe trotuar. A rezistat la frig și la mers pe gheață, semn că nu a fost un vis prevestitor. A fost un vis retro-activ. Ai pățit vreodată asta, să ascuzi un vis în buzunar și să te simți de parcă ai fi furat din tine însăți? Ai vorbit cu cineva din vis o zi întreagă? Am vrut să rămân singură cu visul pe care nu mi-l mai amintesc exact și uite, acum știu că, în noaptea asta, se va întoarce de unde a venit. Nu știu exact de unde a venit și nu știu ce înseamnă, pentru că eu nu cred în Freud. Eu cred, printre altele, în platitudinea asta „Beauty is in the eye of the beholder. What you see is what you get, depending on how you see it.”

Imagine: Jerry Wayne Downs Psychoradiology – Theoretical Physics Y

